شرکت بازسازی ویلا

ساختمان‌های ویلایی اما قدیمی را دست‌ کم نگیرید. این ساختمان‌ها روزگاری در قامت یک بنای زیبا برای راحتی و آسایش افراد ساخته‌ شده‌اند و حالا با گذر سال‌ها اندکی خسته و فرسوده اما هنوز توانمند و کارآمد هستند. با انجام حرفه‌ای پروژه‌های بازسازی ویلا به ‌راحتی و با صرف هزینه‌ی نسبتاً کم می‌توانید فضای مفید این ساختمان‌ها را مجدداً احیا کنید.
ویلاسازی پروژه وقت گیر و بسیار پرهزینه‌ای است. از صفر تا صد ویلاسازی با چالش صدها کار جزئی و کلی مواجه هستید. به ‌هر حال قرار است ساختمانی را از صفر تا صد بسازید. اما وقتی از حضور ساختمانی سرپا و اندکی قدیمی بهره‌مند هستید، دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه‌ی گزاف ویلاسازی ندارید. زیرا قرار است با هنر مهندسی شده بازسازی ویلا این ساختمان‌های خسته را دوباره در حس و حالی ویلایی اما این ‌بار مدرن و متفاوت استفاده کنید.
ویلاهای قدیمی در زمان خود با رعایت استانداردهای لازم ساخته شده‌اند. طول عمر مفید ساختمان‌های ویلایی معمولاً بیش‌ از 50 سال است و در یک پروژه بازسازی می‌توانیم از آنها در مدت زمان بسیار بیشتری نیز استفاده کنیم. بازسازی ویلا فرصت مناسبی است تا از پتانسیل ساختمان‌های قدیمی برای کاهش هزینه ساخت و صرفه‌جویی در زمان استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی ویلا بهره‌مند شوید. فرلی ویلا برای بازسازی هر نوع ساختمان قدیمی با هر مقدار تخریب و نوسازی فعالیت می‌کند.

شرکت بازسازی ویلا
مشاوره فرلی ویلا

همین الان مشاوره بگیرید

چرا به بازسازی ویلا نیاز داریم؟

هر ساختمانی طول عمر مفیدی دارد. حتی مقاوم‌ترین ساختمان‌ها نیز پس ‌از مدت زمان طولانی فرسوده می‌شوند. البته منظور از این فرسودگی تخریب کلی سازه نیست. بلکه ساختمان نمی‌تواند کارایی و قابلیت‌های روزهای نخست خود را داشته باشد. قطعاً تخریب و دوباره سازی گزینه ایده‌آلی است. اما برای ساخت بنایی جدید مستلزم صرف زمان و هزینه هستید. این در حالی است که می‌توانیم با انجام حرفه‌ای عملیات بازسازی، کارایی این ساختمان‌های قدیمی را احیا کنیم.
طول عمر مفید ساختمان‌های ویلایی معمولاً بیشتر از ساختمان‌های آپارتمانی است. ساختمان‌های ویلایی در ابعاد کوچکتر از ساختمان‌های آپارتمانی فضاهای شهری ساخته می‌شوند. وزن سازه ساختمان‌های ویلایی کم است و معمولاً در طراحی آنها از فونداسیون‌های خیلی قوی استفاده نشده است. البته به دلیل طراحی سازه‌های سبک نمی‌توانیم از کیفیت ساخت فونداسیون بکاهیم. اما در کل با سازه‌هایی که به ‌مراتب سبک‌تر و ساده‌تر از ساختمان‌های شهری هستند، مواجه هستیم. طول عمر مفید یک ساختمان استاندارد ویلایی می‌تواند بیش ‌از 50 سال باشد. این در حالی است که سازه اصلی ساختمان سرپا باقی‌ مانده است و در دیگر بخش‌ها با فرسایش کلی مواجه هستیم.
با گذشت زمان متریال داخلی و حتی بخش‌های ظاهری در نمای بیرونی ساختمان‌های ویلایی فرسوده می‌شوند. فرسودگی تأسیسات، درب و پنجره‌ها، خرابی سقف، خرابی نمای ساختمان، نم برداشتن دیوارها، خرابی سیم‌کشی و غیره از جمله مشکلات رایج ساختمان‌های قدیمی هستند. اما این خرابی‌ها قابل تعمیر و بازسازی هستند و قرار نیست تا به‌ خاطر چند خرابی و فرسودگی ساده کارایی کل سازه را زیر سوال ببریم. بلکه می‌توانیم با اصول بازسازی ویلا کارایی و زیبایی ساختمان‌های قدیمی را احیا کنیم.

بازسازی و نوسازی چه تفاوت‌هایی دارند؟

بازسازی و نوسازی سلسله عملیات‌هایی هستند که برای احیای ساختمان‌های قدیمی به کار می‌روند. این دو عملیات شباهت‌هایی به یکدیگر دارند. اما در مفهوم ساختمان‌سازی با نگرش‌های متفاوت بررسی می‌شوند.

  • بازسازی ویلا:

بازسازی عموماً به سلسله فعالیت‌ها به جهت ترمیم و یا تعویض بخش‌های فرسوده ساختمان گفته می‌شود. بخش‌ها مانند تأسیسات، سیستم برق کشی، درب و پنجره‌ها، ایزوگام، سقف شیروانی، شیرآلات و… به ‌مرور زمان فرسوده می‌شوند. در بازسازی ویلا قرار است این بخش‌های فرسوده را ترمیم و یا تعویض کنیم. اما تغییری در نقشه و یا پلان کلی ساختمان ایجاد نمی‌شود.

  • نوسازی ویلا:

نوسازی مفهوم گسترده‌تری است که می‌تواند شامل بازسازی نیز بشود. در نوسازی به تمامی زیرساخت‌های ویلا می‌پردازیم. اگر در بازسازی فقط بخش‌های فرسوده را تعویض می‌کنیم، در نوسازی قرار است هر آنچه در ساختمان کار شده را به‌ کلی تعویض کنیم. نوسازی کامل تأسیسات، سیستم برق کشی، درب و پنجره‌ها شامل این موارد است. به ‌این ‌ترتیب قاعدتاً بخش‌های سالم اما قدیمی ساختمان را به ‌همراه بخش‌های فرسوده تعویض می‌کنیم. در نوسازی ویلا حتی ممکن است اقدام به تغییر پلان ساختمان نماییم و بخواهیم دیوارها را خراب کرده و فضاها را جابجا کنیم.
هر ویلای قدیمی قاعدتاً به درجاتی از بازسازی و یا نوسازی ویلا نیاز دارد. اما مراتب این نیاز پس ‌از بازدید کامل ساختمان بررسی می‌شود. قاعده قطعاً اگر پلن ساختمان قدیمی را نمی‌پسندید، باید برای نوسازی آن اقدام کنید. در این سطح از عملیات قرار است تغییرات اساسی در فضاهای ساختمانی ایجاد کنیم. اما اگر با پلن ساختمان مشکل ندارید و آن را در حد بنایی مدرن و مفید می‌بینید، می‌توانید از سلسله کارهای بازسازی ویلا به جهت ترمیم و تعویض بخش‌های فرسوده ساختمان استفاده کنید.

نوسازی ویلا
بازسازی هوشمندانه ویلا

آیا بازسازی ویلا ایده‌ای هوشمندانه است؟

ساختمان‌های قدیمی مکان‌های مناسبی برای زندگی راحت و مدرن شما نیستند. اما قرار نیست تا هر بنای قدیمی را به ‌طور کامل تخریب کنید. شاید صاحب یک ویلای قدیمی هستید. ویلایی که از خیلی سال پیش همراه تفریحات شما بوده و حالا در ظاهری خسته و قدیمی نمی‌تواند کیفیت روزهای نخست را داشته باشد. شاید هم ویلایی جدید اما سر پا را خریداری کرده‌اید و این ویلا با ایده‌آل‌های شما از یک ساختمان کارآمد همخوانی ندارد. در هر صورت شما نیاز به یک مرحله بازسازی ویلا دارید.
وقتی ساختمانی هر چند قدیمی موجود است، ساخت سازه‌ای جدید امر هوشمندانه‌ای نیست. شما می‌توانید با هزینه‌ی بسیار کم در حد یک دهم و شاید کمتر ساختمان قدیمی را احیا کنید. همچنین کل پروژه بازسازی ویلا را در مدت زمان کوتاه در حد 30 روز تمام خواهید کرد.
بازسازی ویلا ایده‌ی کاملاً هوشمندانه‌ای است. اگر ساختمان شما همچنان سرپا است و دارای مشکلات اساسی مانند تخریب فونداسیون و موارد مشابه نیست، قطعاً بازسازی ایده جذاب‌تری است. هزینه بازسازی ویلا بسیار کمتر از ساختمان‌سازی جدید است و در مدت زمان کوتاه تمام می‌شود.

با ساختمان‌ها در تخریب گسترده چه کنیم؟

آیا همه ساختمان‌های قدیمی ارزش بازسازی ویلا را دارند؟ آیا بازسازی ویلا در ساختمان‌ها با تخریب اساسی مانند تخریب فونداسیون و یا تخریب اسکلت سازه منطقی است؟ عموم خرابی‌ها در ساختمان‌های قدیمی در پوسیدگی بخش‌های تأسیساتی، نم کشیدن دیوارها، تخریب رنگ و گچ نمای داخلی و یا فرسودگی نمای خارجی است. گاهی هم به تغییر پلان و جانمایی جدید فضاها فکر می‌کنیم. در هر صورت انجام این اقدامات در هر ساختمان قدیمی منطقی است. در مراحل بازسازی ویلا نیز برای انجام همین کارها برنامه‌ریزی می‌کنیم.
روش کار در مقابل خرابی‌های عمده که کلیت ساختمان را تهدید می‌کنند، متفاوت است. در چنین مواردی نیاز به بازسازی‌های اساسی در تعمیر بتن و فونداسیون داریم. بتن فرسوده، ترک خورده و یا ضعیف ‌شده نیز بازسازی می‌شود. برای این منظور روش‌های نوین مهندسی عمران مانند روش FRP ابداع شده ‌است. در این روش با استفاده از تکنیک‌های خاص مهندسی عمران مانند کاشت میلگرد، تزریق ملات‌های ترمیم بتن می‌توانیم سازه‌های فرسوده بتنی را بازیابی کنیم.

تحریب فونداسیون ویلا

بازسازی ویلا یا خرید ساختمان نوساز، کدام یک را می‌پسندید؟

در این بخش می‌خواهیم شما را در یک چالش جدی رها کنیم. آیا شما علاقه‌ای به بازسازی ساختمان‌های قدیمی دارید؟ و یا در کل به خرید ساختمان‌های نوساز فکر می‌کنید؟ نگرش افراد در پاسخ به این سؤال‌ها متفاوت است. جالب است بدانید که بازسازی ویلا شغل درآمدزایی است. هستند کسانی که با روش بازسازی ویلاهای قدیمی آنها را به قیمت بالاتری می‌فروشند.
بخشی از ارزش املاک ویلایی برای کیفیت ساختمان موجود در آن است. هر اندازه ساختمان ویلا کیفیت ساخت بهتر، طراحی مدرن‌تر، امکانات جذاب‌تر داشته باشد، ارزش ملک نیز افزایش پیدا می‌کند. هستند کسانی که ویلاهای قدیمی را می‌خرند و پس ‌از یک مرحله بازسازی و یا نوسازی آنها را تبدیل به املاک جذاب‌تری می‌کنند. به ‌این ‌ترتیب می‌توانند این املاک بازسازی‌ شده را به قیمت بسیار بیشتری بفروشند.
شاید شما یکی از همین افراد باشید. شاید هم دغدغه‌های دیگری دارید. مثلاً می‌خواهید با خرید ویلا قدیمی در هزینه خرید ملک صرفه‌جویی کنید تا بعدها سر فرصت آن را بازسازی کنید. شاید هم ویلای قدیمی خود را در اختیار دارید و همچنان علاقه دارید تا این خانه‌ی قدیمی را سر پا نگه دارید. اما بهره‌مندی از ملک نوساز نیز جذابیت‌های خاص خودش را دارد. به ‌هر حال این شما هستید که باید میان نوسازی و بازسازی ویلا قدیمی تا ساخت بنایی جدید تصمیم‌گیری کنید. اما بهتر است در نظر داشته باشید که همواره هزینه خرید ویلا نوساز بسیار بیشتر از خرید و بازسازی ویلاهای قدیمی است.

اصول اولویت‌بندی در بازسازی ویلا قدیمی

بازسازی ویلا قدیمی ایده‌ی هوشمندانه‌تری به نسبت ساخت ویلای جدید است. اما چالش‌هایی نیز دارد. اگر چه بازسازی ویلا قدیمی سریع انجام می‌شود و هزینه اجرایی آن نیز تقریباً اقتصادی است؛ اما عدم برنامه‌ریزی و نداشتن رویکرد حرفه‌ای باعث افزایش هزینه‌ها، دوباره کاری و در کل عدم نتیجه مطلوب می‌شود. در آغاز هر نوع عملیات بازسازی ویلا اولویت بندی انجام می شود که معمولا به قرار زیر هستند:

  • هدف از بازسازی ویلا، ارتقاء کیفیت زندگی در ساختمان‌های قدیمی است. بنابراین بازسازی و حتی نوسازی بخش‌های فنی و تأسیسات ساختمان در اولویت کارها هستند. این بخش‌ها شامل بازدید، تعمیر و یا تعویض بخش‌های فرسوده از سیستم لوله‌کشی آب، گاز و فاضلاب، سیستم برق‌کشی ساختمان و سیستم گرمایش و سرمایش می‌شود. بخش‌های فنی و تأسیساتی کلیدی‌ترین ابزارهای زندگی آسوده در ساختمان‌های ویلایی هستند. همچنین عمده پوسیدگی و خرابی ساختمان‌های قدیمی در این بخش‌های فنی و تأسیساتی اتفاق می‌افتد. لذا بازسازی این بخش‌های فنی را جدی بگیرید.
  • در نظر داشته باشید که خرابی تأسیسات می‌تواند باعث خرابی بخش‌های دیگر ساختمان شود. مثلا یک لوله‌ی آب ترکیده و یا سیستم فاضلاب خراب باعث پوسیدگی دیوارها، تخریب فونداسیون می‌شود. گاها با یک بازسازی ساده بخش‌های تأسیساتی می‌توانیم از تداوم خرابی‌های زیاد و هزینه‌های هنگفت تعمیر آنها جلوگیری کنیم. اما بهرحال باید پس از بازسازی تاسیسات حتما برای اصلاح بخش های پوسیده ساختمان اقدام کنید.
  • در بازسازی ویلا برای بررسی و ترمیم بخش‌های عایق‌بندی شده ساختمان جدی باشید. معمولاً ساختمان‌های ویلایی دارای استخر، سونا و یا جکوزی هستند. همچنین در این ساختمان‌ها از تعداد بیشتر سرویس بهداشتی و حمام به نسبت ساختمان‌های معمولی استفاده می‌شود. عدم عایق‌کاری مناسب باعث نم برداشتن دیوارها و تداوم خرابی‌ها می‌شود.
  • معمولاً ساختمان‌های فرسوده دارای درب و پنجره‌های ناکارآمد قدیمی هستند. تکنولوژی ساخت درب و پنجره در این سال‌های اخیر توسعه چشمگیری پیدا کرده ‌است. تعویض و نوسازی درب و پنجره‌ها از اقدامات کلیدی در مراحل بازسازی ویلا هستند. ویلاها با پنجره‌های خوب حس آرامش بهتری دارند. این پنجره‌ها از نفوذ صداهای مزاحم جلوگیری کرده و مانع از اتلاف انرژی می‌شوند.
  • نماسازی چه در طراحی فضای داخلی و یا نماکاری محیط بیرونی ساختمان از بخش‌های نهایی بازسازی ویلا است. اول اینکه باید از سلامت زیرسازی یعنی همان تأسیسات ساختمان و یا عایق‌کاری رطوبتی اطمینان داشته باشیم تا بتوانیم نماسازی را آغاز کنیم. دوم آنکه باید هزینه‌ها را اولویت‌بندی کنیم. قاعدتاً زیباسازی ساختمان اولویت کمتری از کاربردی بودن ساختمان دارد.
مشاوره فرلی ویلا

همین الان مشاوره بگیرید

چه موقع برای بازسازی ویلا اقدام کنیم؟

نیمه اول سال در ماه‌های بهار و تابستان زمان ایده‌آل هر نوع فعالیت ساختمان‌سازی است. اگر چه عمده مراحل بازسازی ویلا در داخل فضاهای ساختمانی انجام می‌شود؛ اما باز هم کار در ایام گرم سال نتیجه بهتری دارد. زیرا مصالح زودتر و به ‌راحتی خشک می‌شوند. اما در این فصل سال پیدا کردن نیروی کار ماهر نیز دشوار است. استادکاران علاقه به انجام کارهای بزرگ و پروژه‌های طولانی ‌مدت دارند و قاعدتاً فعالیت‌های بازسازی را سخت‌تر می‌پذیرند. به ‌این ‌ترتیب شاید نتوانید در فصل‌های بهار و تابستان نیروی کار ماهر با قیمت مناسب پیدا کنید.
بهتر است از خدمات تخصصی شرکت‌ها و یا پیمانکاران فعال در زمینه بازسازی ویلا استفاده کنید. این شرکت‌ها در برنامه‌ای تخصصی عملیات‌های بازسازی و نوسازی را انجام می‌دهند و قاعدتاً برای انجام آن در هر فصل سال آماده هستند. در این ‌صورت بعید است با مشکلات ساده‌ای مانند تأمین نیروی کار حین مراحل بازسازی ویلا روبرو شوید. برای آغاز به کار بازسازی ساختمان ویلایی خود در هر وقت سال می‌توانید از خدمات تخصصی سایت فرلی ویلا استفاده کنید. فرلی ویلا برای نیاز شما در نوسازی خانه‌های فرسوده از بهترین و مجرب‌ترین استادکاران استفاده می‌کند.

چگونه از خدمات مناسب بازسازی ویلا برخوردار شوید؟

آیا هر پیمانکاری توانایی ارائه خدمات نوسازی ویلا را دارد؟ آیا مراحل نوسازی ویلا به مانند مراحل ساخت ویلا است؟ و یا این نوع عملیات عمرانی در نگاه تخصصی‌تری انجام می‌شود؟ واقعیت آن است که بسیاری از افراد درک کاملی از مراحل بازسازی ویلا و مهارت‌های مورد نیاز اجرای آن ندارند. لذا ممکن است با افراد کم‌تجربه و یا نابلد کار کنند. بازسازی ویلا سلسله فعالیت‌های تخصصی است و پیمانکار این عرصه باید از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد.
یک راه‌حل ساده پیدا کردن پیمانکار تخصصی بازسازی ویلا، بررسی سوابق کاری شرکت است. نمایش نمونه کارهای قبلی رویکرد مناسبی در ارزیابی مهارت پیمانکار است. اما در قدم نهایی با یک مشاوره ساده می‌توانید سطح تسلط و مهارت پیمانکار را ارزیابی کنید. توصیه می‌کنیم که قبل ‌از عقد هر نوع قرارداد، با پیمانکار بازسازی باغ قدیمی تماس گرفته و از او مشورت بگیرید. در خلال این مشورت‌ها می‌توانید سطح تسلط پیمانکار و یا شرکت فعال در زمینه بازسازی ویلا را ارزیابی کنید.

از-بودجه‌بندی-مناسب-طراحی-ویلا
به-جانمایی-درست-ساختمان

هزینه بازسازی ویلاها چه مقدار است؟

پروژه‌های بازسازی ویلاها با یکدیگر متفاوت هستند. گاهاً با یک ساختمان سالم اما شلخته و نامرتب روبرو هستیم. گاهی هم قرار است حجم فرسایش عمیق یک ساختمان قدیمی را بازسازی کنیم. قاعدتاً قیمت بازسازی ویلا به نسبت ابعاد پروژه‌های بازسازی متفاوت است.
اما بدون یقین قیمت بازسازی ویلا از ساخت‌وسازی جدید ارزان‌تر است. در حال ‌حاضر با توجه به عمق خرابی‌ها و حجم کارهای انجام‌ شده، هزینه هر مترمربع بازسازی ساختمان ویلایی در حدود 1.5 الی 6 میلیون تومان متغیر است. البته نوع ساختمان، موقعیت جغرافیایی ساختمان، سطح دسترسی به بنا، انتظارات مالک، عمق خرابی‌ها و حتی روش تأمین نیروی کار در این هزینه تأثیرگذار هستند.
مدیریت هزینه بحث کلیدی در بازسازی ویلا است. بدون مدیریت هزینه و برنامه‌ریزی نمی‌توانید پروسه بازسازی ویلا را در بودجه محدود تمام کنید. مدیریت هزینه شامل لیست خرابی‌ها و بررسی هزینه بازسازی آنها است.
برای بازسازی ویلا به برنامه‌ریزی نیاز دارید. باید اولویت‌ها را معین کنید و کارها را براساس بودجه تنظیم کنید. پیمانکار حرفه‌ای در ابتدای پروژه دورنمای کاملی از تمام مراحل بازسازی ویلا ارائه می‌کند. همچنین اولویت‌ها را دسته‌بندی کرده و یک حساب سرانگشتی از هزینه بازسازی ویلا تهیه خواهد کرد. پیمانکارهای حرفه‌ای‌تر می‌توانند چندین سناریوی بازسازی ویلا را پیش ‌بینی کنند. در این سناریوها هزینه‌ها براساس نوع متریال، اولویت تعمیرات، سطح کار دسته‌بندی خواهند شد.

مشاوره فرلی ویلا

همین الان مشاوره بگیرید

مراحل بازسازی ویلا چگونه است؟

یک ساختمان قدیمی در ایام طولانی فرسوده شده ‌است و حالا دامنه این فرسایش در بخش‌های مختلف ساختمان دیده می‌شود. شاید بخش‌هایی قبلا در پروژه‌های بازسازی مختصر اصلاح شده باشند. اما در کل فرسودگی در عموم فضاهای ساختمانی مشهود است. بازسازی ویلا نیز شامل فعالیت‌های گسترده در پوشش تمام خرابی‌های ساختمان است. البته ابعاد خرابی‌ها بستگی به سن ساختمان، نوع ساخت ساختمان، شرایط آب‌وهوایی دارد.
همچنین ابعاد بازسازی کاملاً وابسته به بودجه و خواسته صاحب ملک است. گاهاً صاحب ویلای قدیمی یک رنگ‌آمیزی مختصر و مفید می‌بیند و گاهی هم انتظار تغییرات کلی و نوسازی اساسی دارند. اما آنچه مسلم است، بخش‌های فرسوده و مستهلک شده باید تعمیر و یا تعویض شوند. سلسله فعالیت‌ها در قالب مراحل بازسازی ویلا به قرار زیر هستند:

  • بازسازی بام ویلا

سقف، آسیب‌پذیرترین بخش هر ساختمان است. در عین‌ حال هر نوع خرابی سقف باعث توسعه فرسودگی و خرابی در دیگر بخش‌های ساختمان می‌شود. خانه‌های ویلایی معمولاً در مناطق خوش آب‌وهوا ساخته می‌شوند. در این مناطق حجم بارندگی بیشتری نیز وجود دارد. سقف خانه‌ی ویلا باید کاملاً سالم و بدون پوسیدگی باشد. بازسازی سقف‌های شیروانی با سقف‌های ساده و ایزوگام شده کاملاً متفاوت است. هر دو نوع سقف نیاز به مصالح تخصصی و مهارت بالای استادکاران دارند.

  • بازسازی سقف ویلا

در فضای داخلی ساختمان نیز باید متوجه بخش‌های بالاسری باشیم. سقف خانه‌های قدیمی معمولاً بلند و ساده است. اما می‌توانیم با استفاده از سقف کاذب و یا گچ‌بری‌های برجسته این بخش‌های ساده را به نماهایی زیباتر تبدیل کنیم.

  • بازسازی سالن و اتاق‌های ویلا

سالن ویلا مهمترین فضای ساختمانی است. همچنین اتاق‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما در این فضاها با چالش جدی مواجه نیستیم. زیرا معمولاً محیط سالن و یا اتاق‌ها دارای تأسیسات ساختمانی نیستند. عموماً بازسازی سالن و اتاق‌ها مربوط به رنگ‌آمیزی، گچ‌بری و یا طراحی دکوراسیون داخلی ویلا می‌شود. همچنین سلامت سیستم سیم کشی ساختمان به ‌طور کامل بررسی می‌شود. اما اگر قصد نوسازی و تغییر فضاهای ساختمانی داشته باشید، باید سلسله عملیات‌های خراب کردن دیوارها و دیوارچینی های جدید را انجام دهید.

  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام‌ها از مباحث اصلی است. این فضاها در ارتباط دائمی با آب سرد و گرم هستند و از سیستم فاضلاب استفاده می‌کنند و باید ظاهری زیبا و بهداشتی داشته باشند. همچنین لازم است تا از سیستم برق‌کشی امن با جانمایی مناسب روشنایی برخوردار باشند. فرسودگی لوله‌های آب و یا لوله فاضلاب از مشکلات جدی سرویس‌های بهداشتی است. اما هر نوع کندکاری برای تعویض و ترمیم لوله‌ها با عایق‌کاری مجدد انجام می‌شود. در بازسازی، دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها را عایق کاری می‌کنند. سپس کل سطوح را با سنگ و سرامیک می‌پوشانند.

  • بازسازی آشپزخانه ویلا

آشپزخانه از فضاهای کلیدی هر خانه ویلایی است. البته بیش ‌از هر فضای دیگری دچار فرسودگی و کهنگی می‌شود. در محیط آشپزخانه با انواع چالش‌ها مواجه هستیم. لوله کشی آب و فاضلاب به ‌همراه تعداد زیاد کابینت‌ها در فرسایش گسترده این فضای خانه تأثیرگذار هستند. قاعدتاً در بازسازی آشپزخانه به نوسازی شیرآلات، سینک، تعویض تأسیسات و لوله‌های فاضلاب می‌پردازیم. اما بحث کلیدی طراحی کابینت مناسب با طرح دکوراسیون داخلی جدید خانه است.

وظایف پیمان‌کار بازسازی ویلا چیست؟

صرفاً با خراب کردن بخش‌های فرسوده و تعویض آنها با تجهیزات جدید عملیات بازسازی ویلا تمام نمی‌شود. پیمانکار پروژه بازسازی ویلا وظیفه دارد تا علاوه‌بر مهارت کارهای تعمیراتی و نوسازی از توان مدیریت هزینه، زمان بندی حین کار و مدیریت مصالح برخوردار باشد. مثلاً با پیمانکاری که در انتهای پروژه مقدار قابل ‌توجه مصالح زیاد آورده، چکار خواهید کرد؟ چنین پیمانکاری نتوانسته است مقدار مصالح مورد نیاز عملیات بازسازی ویلا را پیش‌ بینی کند. پیمانکار نابلد به ‌همین سادگی با تخمین غلط، هزینه‌های شما را افزایش خواهد داد. یک پیمانکار خوب و حرفه‌ای عملیات بازسازی ویلا باید این توانایی‌ها را داشته باشد.

آشپزخانه-در-ویلا-فرلی-ویلا

توصیه هایی برای بازسازی ویلا

بهره‌مندی از پیمانکار ماهر، پروژه بازسازی را کوتاه، مفید و کم‌هزینه می‌کند. همچنین از انجام دوباره‌کاری‌ها جلوگیری خواهد کرد. یک پیمانکار باتجربه در همان ابتدای ماجرا آنچه قرار است در کل پروژه اتفاق بیفتد را پیش‌ بینی کرده و برای تمام مراحل بازسازی ویلا برنامه‌ریزی می‌کند. بازسازی ویلا بخشی از خدمات تخصصی فرلی ویلا است. کارشناسان فرلی ویلا پروژه‌ی شما اعم از هر نوع ساختمان ویلا قدیمی را به ‌طور کامل بررسی می‌نمایند تا بهترین و کارآمدترین روش بازسازی را در پیش بگیرند. برای خدمات بازسازی ویلا می‌توانید از مشاوره‌ تخصصی سایت فرلی ویلا بهره‌مند شوید.

پروژه‌های ویلایی

پرسش و پاسخ

بازسازی عموماً به سلسله فعالیت‌ها به جهت ترمیم و یا تعویض بخش‌های فرسوده ساختمان گفته می‌شود.

در نوسازی به تمامی زیرساخت‌های ویلا می‌پردازیم.

پروژه‌های بازسازی ویلاها با یکدیگر متفاوت هستند. گاهاً با یک ساختمان سالم اما شلخته و نامرتب روبرو هستیم. گاهی هم قرار است حجم فرسایش عمیق یک ساختمان قدیمی را بازسازی کنیم. قاعدتاً قیمت بازسازی ویلا به نسبت ابعاد پروژه‌های بازسازی متفاوت است.

  • بازسازی بام ویلا
  • بازسازی سقف ویلا
  • بازسازی سالن و اتاق‌های ویلا
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام
  • بازسازی آشپزخانه ویلا