طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت

ساخت ویلا در اطراف تهران ایده جذابی است که حالا ذهن خیلی از پایتخت نشین‌ها را درگیر کرده است. در اطراف تهران مناطق خوش آب و هوای زیادی وجود دارد که از فرصت‌های مناسب ویلا سازی برخوردار هستند. تهران دشت، یکی از همین مناطق خوش آب و هوا است. تا جاییکه از آن با عنوان بهشت گمشده در تهران یاد می‌کنند. طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت هدف جذابی است. هدفی که قرار است قدم به قدم ما را تا این بهشت گمشده بکشاند. طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت به مانند دیگر مناطق اطراف تهران پررنگ نیست. گویا هنوز ویلا ساز‌ها این بهشت گمشده را آنچنان که باید پیدا نکرده‌اند. ساخت ویلا در تهران دشت علاوه بر بهره مندی از محیط زیبای منطقه می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری ایده‌آل و سودآوری نیز باشد. در این مطلب همراه گروه فرلی ویلا هستید تا با هم به منطقه زیبای تهران دشت سری بزنیم و از فرصت‌های سرمایه گذاری تا ویلاسازی در آن منطقه صحبت کنیم.

تهران دشت دقیقا کجاست؟

تهران دشت به مانند دیگر مناطق اطراف تهران شناخته شده نیست. اما شهرت زیبایی و آب و هوای چهار فصل و لطیف آن بر سر زبان‌ها افتاده است. قطعا در اولین قدم علاقه دارید تا بدانید تهران دشت در کدام منطقه است؟ فاصله آن از تهران چه مقدار است؟ و راه دسترسی به آنجا چگونه است؟

تهران دشت از مناطق اطراف شهر کرج و در محدوده استان البرز قرار دارد. این منطقه اگر چه متعلق به استان تهران نیست؛ اما به علت فاصله کم از شهر تهران با دسترسی عالی یکی از بهترین مناطق برای ویلاسازی می‌باشد.

منطقه تهران دشت در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهر کرج و در میانه اتوبان کرج به قزوین در جوار منطقه خوش آب و هوای کردان واقع شده است. فاصله منطقه تهران دشت از شهر کرج فقط ۱۰ کیلومتر و از شهر تهران ۶۵ کیلومتر است.

راه دسترسی به منطقه تهران دشت نیز بسیار ساده و سریع و از طریق مسیر اتوبان تهران کرج و در ادامه اتوبان کرج به قزوین می‌گذرد. دسترسی سریع و ساده از جمله جذابیت‌های این منطقه خوش آب و هوا است و از مهمترین مولفه‌ها برای طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت می‌باشد.

با منطقه تهران دشت بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که گفتیم، تهران دشت یک منطقه خوش آب و هوا در غرب شهر کرج و از توابع شهرستان ساوجبلاغ است. اما از تهران دشت تصور یک روستای کوچک را نداشته باشید. زیرا با منطقه‌ای بسیار بزرگ همراه تعداد زیاد روستاهای خوش آب و هوا روبرو شده‌اید.

تهران دشت به تنهایی شامل منطقه بزرگی از دشت‌ها و تپه‌های شمال شرق شهرستان ساوجبلاغ می‌شود. در این مناطق روستاهای زیادی از جمله سهیلیه، سرخاب، آران، زعفرانیه، حسین آباد، نمکلان حضور دارند.

هر کدام از این روستاها مناطق خوش آب و هوایی هستند که می‌توانند کانون توجه برای طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت باشند. اما از میان تمامی این مناطق، روستای سرخاب و زمین‌های اطراف آن جایگاه ویژه‌تری دارند. سرخاب روستایی زیبا با هوایی لطیف و محیطی دل انگیز است. سرسبزی این روستا زبانزد است و آن را با لقب نگین دشت ساوجبلاغ می‌شناسند.

چرا-تهران-دشت-همان-بهشت-گمشده-است؟

چرا تهران دشت همان بهشت گمشده است؟

آدم‌ها علاقه دارند تا در اطراف خودشان دنبال بهشت بگردند و از پیدا کردن مناطق خوش آب و هوا همیشه لذت می‌برند. پیدا کردن یک منطقه با جذابیت کامل در مناطق اطراف تهران ساده نیست. تهران دشت آنقدر جذابیت دارد که به راحتی لقب بهشت گمشده تهرانی‌ها را برای خودش بردارد.

کافی است سفری کوتاه به مناطق تهران دشت داشته باشید تا به خوبی متوجه پتانسیل‌های بالای این مناطق بشوید. سرسبزی در محیط نیمه کوهستانی در کنار هوایی لطیف که هر چهار فصل را به خوبی تداعی می‌کند، از ویژگی‌های تهران دشت است. حضور تعداد زیاد باغستان‌ها، کوچه باغ‌ها، رودخانه و درخت‌های میوه از جذابیت‌های تهران دشت هستند.

در این منطقه دسترسی ساده به آب فراوان دارید که قطعاً از مهمترین نکات در ویلاسازی است. به سختی می‌توانیم منطقه‌ای در اطراف و یا نزدیکی تهران پیدا کنیم که به مانند تهران دشت از آب فراوان با دسترسی ساده برخوردار باشد.

از لحاظ جغرافیایی منطقه تهران دشت در پای رشته کوه البرز قرار گرفته است. این منطقه به مانند یک دره بزرگ در احاطه تپه‌های بلند حاشیه رشته کوه البرز واقع شده است. سرخاب و دیگر مناطق تهران دشت در پایین دست این دره قرار دارند. برای همین است که به منابع غنی از آب‌های سطحی و زیرزمینی دسترسی دارند.

ویلا سازی در تهران دشت

قطعاً زیبایی، آب و هوای خوب و آب زیاد تهران دشت آنچنان است که این منطقه را در کانون توجه ویلاسازی قرار داده است. طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت رونق بالایی دارد. اما قطعاً علاقه دارید تا از پتانسیل‌های ویلا سازی در تهران دشت بیشتر بدانید.

قاعدتاً می‌دانید که ویلاسازی در سبک‌های متنوع و با اهداف متفاوت انجام می‌شود. حالا وقت آن است که از پتانسیل‌های طراحی ویلا  در تهران دشت صحبت کنیم.

بنر تماس - فرلی ویلا

ویلا سازی با هدف تفریحات آبی

بهره‌مندی از آب و هوای چهار فصل مهمترین قابلیت ویژه در منطقه تهران دشت است. در این منطقه هر چهار فصل سال را با تمام وجود و به همراه تمام زیبایی‌هایش تجربه می‌کنید. در نیمه اول سال تهران دشت روزهای آفتابی زیادی دارد. این نوع آب و هوا کاملا مناسب طراحی ویلا با امکانات تفریحات آبی است.

اگر علاقه دارید تا در ویلای شخصی خودتان دارای استخر‌های بزرگ و روباز باشید و تفریحات آبی را در هوای گرم و آفتابی تجربه کنید، تهران دشت یکی از بهترین مناطق است. در تهران دشت به آب فراوان دسترسی دارید. همچنین از روزهای آفتابی زیادی بهره‌مند هستید که در کنار هم پتانسیل بالایی برای خلق تفریحات آبی دارند.

*بیشتر بخوانید: طراحی، ساخت و تجهیز استخر و جکوزی

ویلا سازی با هدف بهره‌مندی از باغ و باغچه

اگر عاشق طبیعت و باغبانی هستید و قصد دارید تا صاحب باغی زیبا یا حداقل باغچه‌ای کوچک و دلنشین باشید، منطقه تهران دشت از بهترین مناطق اطراف تهران است. آب و هوای تهران دشت برای پرورش هر نوع گیاه و درخت عالی است. به راحتی می‌توانید در زمین‌های حاصلخیز این منطقه فضاهای سرسبز باغ و باغچه دایر کنید.

همچنین دسترسی به آب زیاد مهمترین ویژگی منطقه تهران دشت است که قطعاً در ایجاد باغ و باغچه حیاتی است. در عین حال آب و هوای منطقه برای خلق محوطه‌های سرسبز ایده‌آل است. با طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت می‌توانید از حضور مفید باغچه‌ای زیبا نیز بهره‌مند شوید.

*بیشتر بخوانید: اصول طراحی باغ ویلا

سرمایه-گذاری-در-تهران-دشت

سرمایه گذاری در تهران دشت

طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت می‌تواند اهداف سرمایه‌گذاری نیز داشته باشد. تهران دشت به نسبت دیگر مناطق اطراف تهران خصوصاً به نسبت منطقه کردان که در جوار آن است، از شهرت کمتری برخوردار است.

ویلا سازی در این منطقه پدیده نسبتاً جوانی است و جای رشد و توسعه بسیار زیادی دارد. قطعاً در آینده نزدیک به علت اشباع شدن دیگر مناطق اطراف تهران خیل سرمایه‌گذارها به منطقه تهران دشت افزایش پیدا می‌کند. بنابراین ساخت ویلا در تهران دشت فراتر از بهره‌مندی و همراهی با زیبایی‌های آن، ارزش سرمایه ‌گذاری قابل توجه نیز دارد.

بنر تماس - فرلی ویلا

هزینه ساخت ویلا در تهران دشت چگونه است؟

منطقه تهران دشت در فاصله نزدیک از شهر کرج قرار دارد. با این وجود قیمت زمین در این منطقه به نسبت دیگر مناطق اطراف تهران اقتصادی‌تر است. اول اینکه منطقه تهران دشت جزو استان تهران نیست. لذا قیمت ملک در آن به مانند دیگر شهرستان‌های تهران رشد افسارگسیخته ندارد. اگر چه تهران دشت در استان تهران نیست؛ اما دسترسی به آن به مراتب ساده‌تر و سریعتر از دسترسی بسیاری از دیگر مناطق اطراف استان تهران است.

این منطقه در جوار مراکز صنعتی قرار گرفته است. راه دسترسی به تهران دشت سر راست است و مسیر تامین مصالح ساده می‌باشد. در عین حال به بازار گسترده از انواع مصالح در اطراف منطقه دسترسی دارید. نکته‌ای که قطعاً در هزینه ساخت ویلا در تهران دشت تاثیرگذار است.

شرکت-طراحی-و-ساخت-ویلا-در-تهران-دشت

شرکت طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت

تهران دشت محیطی روستایی با باغ‌های زیاد در جغرافیایی دشت مانند است که از نعمت آب فراوان برخوردار می‌باشد. این منطقه وسیع و خوش آب و هوا است. در تهران دشت می‌توانید هر نوع ویلاسازی را تجربه کنید. می‌توانید از پتانسیل مناسب منطقه برای ایجاد تفریحات آبی استفاده کنید و یا در تکاپوی خلق باغ و باغچه‌ای زیبا باشید.

در عین حال قطعاً از حضور در کوچه باغ‌های بزرگ و زیبای این منطقه لذت خواهید برد. برای طراحی و ساخت ویلا در تهران دشت به خدمات تخصصی شرکت های پویا در امر ویلا سازی نیاز دارید. برای این منظور می توانید از خدمات طراحی و ساخت ویلا در گروه فرلی ویلا بهرمند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *