فیلم طراحی و اجرا ویلا چوبی در چالسیو

  •  لوکیشن: استان مازندران
  •  متراژ بنا 380 متر مربع در 3 طبقه
  • مساحت زمین 700 متر مربع
  • مساحت محوطه 550 متر مربع

ویلای چالسیو، ویلایی به سبک روستیک به در خواست کارفرمای محترم آقای خورسند با نمای تمام چوب به متراژ 380 متر مربع در سه طبقه در 120 روز اجرا گردید.تجهیزات داخلی این ویلا شامل: کمد،کابینت،شیرآلات،تجهیزات آشپزخانه وسرویس بهداشتی ،تاسیسات لوله کشی و برقی تمام شده می باشد.
نمای ویلای چالسیو از ترموود درجه یک به ضخامت 4 سانتیمتر استفاده گردید که طول عمر نسبتا بالاتری دارد.نمای داخلی لمبه چوب روس دجه یک و کف پارکت استفاده گردید.اسکلت کار فلزی و طراحی شده توسط مهندس سازه و مورد تایید نظام مهندسی میباشد و اصول طراحی ضد زلزله بودن سازه در طراحی و اجرا رعایت گردید.
ویلا سبک روستیک مناسب مناطق سرسبز و زیبا بویژه شمال کشور است که حس زندگی و بوی چوب در این سبک ویلا موج میزند. طراحی ویلا به سبک روستیک برای ما این امکان را ایجاد می‌کند که فضایی با امکانات مدرن و با پوسته ای روستایی را طراحی نماییم . میزان بهره‌ مندی از امکانات مدرن در طراحی ویلا بستگی به کانسپت طرح و مکان سایت و همچنین خواسته های کارفرما دارددر فرلی ویلا محدودیتی در طراحی و اجرای ویلای روستیک وجود ندارد.ویلاهای رستیک می توانند براحتی پایان کار و سند اخذ کنند .
البته این سبک ویلا نسبت به ویلا های بتنی نیاز به نگهداری دارند و هر پنج سال یکبار باید نمای چوب مجدد رنگ شود تا در مقابل شرایط جوی مقاوم گردد.

شرح پروژه

طراحی معماری، معماری داخلی، طراحی نما، طراحی محوطه

موقعیت

رویان

زیربنا

متراژ بنا 380 متر مربع در 3 طبقه مساحت زمین 700 متر مربع مساحت محوطه 550 متر مربع

مشاوره فرلی ویلا

همین الان مشاوره بگیرید

از دیگر پروژه های ما دیدن بفرمایید

5/5 - (1 امتیاز)