شرح پروژه

طراحی معماری ویلا، نما و محوطه

موقعیت

لاهیجان

زیربنا

180 متر مربع (سه خواب)

مشاوره فرلی ویلا

همین الان مشاوره بگیرید

ویلا سازی در لاهیجان

لاهیجان، عروس شهرهای گیلان است و به داشتن آب و هوایی لطیف، طبیعت زیبای جنگلی و ایام بارانی مشهور است. خیلی‌ها این شهر کوچک شرقی استان گیلان را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران می‌شناسند و همه ساله برای سفر به این شهر جنگل نشین برنامه‌ریزی می‌کنند. البته خیلی‌ها هم رویای داشتن ویلا در شهر لاهیجان را در سر می‌پرورانند. طراحی و ساخت ویلا در لاهیجان با توجه به اقلیم جنگلی این شهرستان صورت می‌گیرد.
ساخت ویلا در لاهیجان جریانی متداول است و همه ساله خیل بسیاری از پروژه‌های ویلاسازی را شاهد هستیم که در حاشیه اطراف این شهر و یا روستاهای بسیار زیاد و جنگلی آن جریان دارند. اگر شما هم قصد ویلا سازی در لاهیجان دارید و می‌خواهید خانه‌ای زیبا در عروس گیلان داشته باشید، در این مطلب از فرلی ویلا ما را همراهی کنید. چرا که قصد داریم تا از جزئیات ویلا سازی در لاهیجان و تمامی نکاتی که باید بدانید صحبت کنیم.

لاهیجان در یک نگاه

لاهیجان بزرگترین شهر شرقی استان گیلان است و بدون تردید معروفترین شهر این استان جنگلی نیز می‌باشد. مردمان بومی این شهر همگی گیلک هستند و در این شهر لهجه شیرین گیلکی جریان دارد. شهر لاهیجان از جمله شهرهای کوهپایه‌ای استان گیلان است و به لطف همجواری با کوه‌های کم ارتفاع دامنه شمالی رشته کوه البرز آب و هوای لطیف و جنگلی نیز دارد.
از هر سمت این شهر که خارج شوید، خیلی راحت و سریع به جنگل‌های بکر و جذاب از فضاهای کوهپایه‌ای و یا جلگه‌ای دسترسی دارید. البته بخش‌های شمالی شهر لاهیجان در پهنه‌ی بزرگی از زمین‌های پست و جلگه‌ای قرار گرفته و عمده حجم جمعیت شهرستان نیز در این نواحی شمالی قرار دارند. لاهیجان شهری بارانی با اقلیمی جنگلی در آب و هوایی نیمه کوهستانی است که در اکثر ایام سال روز‌هایی لطیف و شب‌هایی نسبتاً سرد دارد. این شهر به عروس استان گیلان شناخته می‌شود و زیبایی و لطافت آب و هوای جنگلی آن خصوصا در روستاهای اطراف این شهر آنچنان جذاب است که حالا در کانون توجه برای ویلا سازی قرار گرفته است.

دسترسی به شهر لاهیجان

شهرستان لاهیجان در مرکز بخش‌های شرقی استان گیلان قرار دارد. برای رسیدن به این شهر زیبا قاعدتاً باید از مسیر بزرگراه قزوین – رشت وارد استان گیلان شوید و به سمت شرق حرکت کنید. این شهر در مسیر راه اصلی غرب به شرق استان گیلان قرار دارد و دسترسی آن حتی تا استان مازندران ساده است. عموم پروژه‌های طراحی و ساخت ویلا در لاهیجان مربوط به محیط‌های روستایی این شهرستان است. لاهیجان بیش از ۴۰۰ روستا دارد که همگی آنها مناسب اجرای پروژه‌های ویلا سازی هستند. تقریباً تمامی روستاهای اطراف شهرستان لاهیجان مسیر جاده آسفالتی دارند و دسترسی به تمامی آنها ساده است. البته هر اندازه در عمق محیط‌های روستایی تا فضای جنگلی حرکت کنید، قاعدتاً از امکانات دسترسی محدودتری برخوردار هستید.

طراحی ویلا در لاهیجان انجام بدیم یا نه؟!

طراحی ویلا در لاهیجان جذاب و حضور در مناطق اطراف این شهر همیشه خواستنی است. با این وجود اگر برای ساخت ویلا در لاهیجان اقدام می کنید از خرید زمین تا طراحی و تمامی مراحل ساخت ملاحضات حضور در یک شهر جلگه ای با آب و هوای جنگلی بارانی را مد نظر داشته باشید. همچنین لازم است تا از قبل تحقیقات خود در خصوص زمین را انجام داده باشید. بسیاری از زمین های روستایی اطراف این شهرستان در طرح های ملی جنگلی و یا محوطه های کشاورزی هستند که هر نوع خانه سازی در آنها منع قانونی دارد. با این وجود مناطق روستایی با پتانسیل ساخت ویلا در اطراف شهر لاهیجان زیاد است. برای طراحی و ساخت ویلا در لاهیجان می توانید از خدمات گروه فرلی ویلا استفاده کنید.

از دیگر پروژه های ما دیدن بفرمایید

5/5 - (1 امتیاز)